27 Temmuz 2010 Salı

Vicdan Sahibi İnsanlar - 2



Muhammed Ali… Dünyanın tek şair boksörü… Bu şiir, Muhammed Ali’nin 1974’te, anavatanı Zaire’nin sokaklarında çocuklarla, kadınlarla, yaşlılarla birlikte söylediğidir!

Sana sesleniyorum…
Yüksek sesle haykır.
Sana sesleniyorum bütün insanlık
Ayağa kalk ve onurlu ol
Gökyüzüne çevir sesini
Ve yüksek sesle haykır
Siyahım ve onurluyum
Sana sesleniyorum bütün kardeşlerim
Ayağa kalk ve diren
Yumruğunu havaya doğru sık ve isteklerini haykır
Adalet için, barış için, özgürlük için, birlik için
Sana Haykırıyorum ey insanlık
Daha yüksek sesle ve açıkça haykırıyorum
Sana sesleniyorum orada burada devrimden bahseden
Başını göğe kaldır ve yüksek sesle haykır
Siyahım ve onurluyum
Sana ulaşmaya çalışıyorum
Baskıyı üzerinde hissedenleri kurtarmak için
Bilmiyor musun ki direnmek sana kalmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder